Politica de retur

Returnarea produselor

Potrivit dispozitiilor OUG 34/2014 privind protectia consumatorului la incheierea si executarea contractelor la distanta : “Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului”

Produsele comandate pe pat-tapitat.ro pot fi returnate în termen de 14 zile calendaristice din momentul primirii coletului de catre dvs.

In cazul in care produsul prezinta un anumit defect la livrarea acestuia, aveti obligatia sa anuntati telefonic sau  in termen de 24 ore. Noi ne vom asuma raspunderea si vom inlocui produsul in limita stocului disponibil. In cazul in care produsul nu se mai afla pe stoc iar dvs nu doriti un alt produs in schimbul celui deteriorat, vom urma pasii de retur ulterior vom restitui contravaloarea comenzii dvs. Taxa de transport fiind suportata de catre noi. In cazul in care nu respectati aceasta conditie returul nu va fi acceptat, urmand sa se intoarca la dvs.

Conform art. 16 lit. c din O.G. 34/2014, in cazul in care consumatorul (Cumparatorul) opteaza pentru achizitionarea unor produse personalizate in mod clar, confectionate dupa specificatiile indicate de catre consumator (Cumparator), produsele suferind astfel modificari la cererea Cumparatorului, acesta accepta faptul ca produsele de acest fel nu se returneaza si nu se pot inlocui, fiind exceptate de la dreptul de returnare.

 

Urmeaza pasii de mai jos pentru a solicita un retur:

 

  • Descarca si completeaza toate datele din Formularul de Retur cu un CLICK AICI
  • Notifica  in scris la adresa de email: office@leedertex.ro referitor la coletul pe care urmeaza sa il returnezi
  • Expediaza comanda de retur impreuna cu Formularul de Retur completat inclus, la adresa :

Județ: Suceava

-Strada: Principala nr. 899C


Dupa primirea produselor returnate, pat-tapitat.ro v-a verifica produsle primite

In termen de maxim 14 zile calendaristice de la receptionarea returului, vei fi notificat via e-mail cu privire la statusul restituirii contravaloarii produsului/produselor returnat/(e), in contul specificat in Formularul de Retur

Cheltuielile directe de returnare a produselor sunt suportate de catre cumparator comform legislatiei in vigoare (O.G 34.2014). Este necesar ca produsul sa fie trimis catre noi printr-un curier organizat de dvs.

Pentru returnarea produselor este necesar sa ambalati produsele in ambalajul original. Daca acest lucru nu este posibil va rugam sa ambalati produsele intr-un mod corespunzator si va rugam sa va asigurati ca produsele vor fi trimise in siguranta si nu vor fi deteriorate in timpul livrării

Nu vor fi acceptate colete trimise cu ramburs. Nu vor fi acceptate colete retur trimise cu plata transportului la destinatar, plata transportului fiind suportata de catre dvs.

Orice produs pe care il vei returna trebuie sa nu fie purtat sau deteriorat. Produsul trebuie sa fie insotit de toate etichetele si ambalajele originale ( legea 249/2015, art 16(8) ). Te rugam sa folosesti un ambalaj protector pentru expeditie, daca se poate cel original. Produsul nu este primit daca este zgariat, deteriorat, daca nu are etichetele intacte ori daca ii lipsesc din accesorii. Nu sunt acceptate drept retur produsele purtate, cu urme de uzura.

whatsapp